Töltés

Az Új kapcsolat

A cégünk által márciustól alkalmazott ITR rendszer új fejezetet nyit a parneri kapcsolatainkban. A cég tevékenységi körébe tartozó munkajegyek adminisztrációja teljes egészében elektronikus alapon, okoseszközök segítségével történik.

 

Fnykp hibs eszkzrl2A modern eszközök nyújtotta előnyöket ügyfeleink is élvezhetik, hiszen a kifejezetten részükre fejlesztett alkalmazás, az ITR Kliens segítségével is megtehetik hibabejelentésüket és ugyanezen a felületen nyomonkövethetik a hozzájuk tartozó munkák elvégzésének folyamatát. Az elérhető funkciókat - ügyfeleink visszajelzései alapján - folyamatosan fejlesztjük és bővítjük.


Az alkalmazás része továbbá egy olyan riport felület, amelyen a szolgáltatáshoz köthető főbb minőségi mutatók is elérhetőek, mint az átlagos reakció és megoldási idő vagy az első kivonuláskor elhárított hibák aránya (First Time Fix). A megoldás segítségével könnyen átláthatóvá válik a tevékenységünk minősége, amely véleményünk szerint alapvető fontosságú a kiváló üzleti kapcsolatok fenntartásához.
Az oldal tetejére!