- Részletek
- 2019. április 18. csütörtök, 10:00
- 2151
- vissza
Az Új kapcsolat
A cégünk által márciustól alkalmazott ITR rendszer új fejezetet nyit a parneri kapcsolatainkban. A cég tevékenységi körébe tartozó munkajegyek adminisztrációja teljes egészében elektronikus alapon, okoseszközök segítségével történik.
Az alkalmazás része továbbá egy olyan riport felület, amelyen a szolgáltatáshoz köthető főbb minőségi mutatók is elérhetőek, mint az átlagos reakció és megoldási idő vagy az első kivonuláskor elhárított hibák aránya (First Time Fix). A megoldás segítségével könnyen átláthatóvá válik a tevékenységünk minősége, amely véleményünk szerint alapvető fontosságú a kiváló üzleti kapcsolatok fenntartásához.
A modern eszközök nyújtotta előnyöket ügyfeleink is élvezhetik, hiszen a kifejezetten részükre fejlesztett alkalmazás, az ITR Kliens segítségével is megtehetik hibabejelentésüket és ugyanezen a felületen nyomonkövethetik a hozzájuk tartozó munkák elvégzésének folyamatát. Az elérhető funkciókat - ügyfeleink visszajelzései alapján - folyamatosan fejlesztjük és bővítjük.
Az alkalmazás része továbbá egy olyan riport felület, amelyen a szolgáltatáshoz köthető főbb minőségi mutatók is elérhetőek, mint az átlagos reakció és megoldási idő vagy az első kivonuláskor elhárított hibák aránya (First Time Fix). A megoldás segítségével könnyen átláthatóvá válik a tevékenységünk minősége, amely véleményünk szerint alapvető fontosságú a kiváló üzleti kapcsolatok fenntartásához.