- Részletek
- 2020. április 17. péntek, 06:51
- 1285
- vissza
Hibabejelntés felsőfokon
Ahhoz, hogy a hiba bekövetkeztétől minél hamarabb megkezdődhessen a hiba elhárítása több innovatív lehetőség is kínálkozik, amellyel az ITR rendszert használva kiszolgáljuk Ügyfeleinket. Egyedülálló megoldásként lehetőség van a hálózati eszközök folyamatos monitorozására, amelyet az ITR Node által biztosítva tudunk ellátni.
Az ügyfeleink által észlelt hibák bejelentését is 21. századi eszközökkel támogatjuk, Ügyfeleink részére okostelefon applikációval és böngészőből elérhető ügyfélportál segítségével biztosítjuk a kényelmes és egyértelmű hibabejelentést, amelyekből azonnal munkajegy keletkezik és megkezdődik a hiba elhárítása. A magyar piacon úttörő megoldás segítségével minden egyes munka esetében rögzítésre kerül minden lényeges információ, ezzel biztosítva az általunk végzett minőségi szolgáltatást.