- Részletek
- 2020. július 13. hétfő, 09:26
- 1747
- vissza
ITR ügyfélportál
Mint minden szolgáltató, mi is folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának folyamatos fejlesztésén. Ennek egyik alappillére az Ügyfeleinkkel való kapcsolattartás.
Az utóbbi években átalakulóban van ez a terület és a személyes kapcsolatok mellett felértékelődtek az olyan elektronikus csatornák, amelyek sokkal hatékonyabbá és objektívebbé teszik a közös munkát, illetve kommunikációt.
Ennek az igénynek a kielégítésére hoztuk létre az ITR rendszerünk részét képező ITR Ügyfélportált, amelyet minden olyan ügyfelünk elér, aki igényt tart erre a lehetőségre. A web alapú és így saját fiókkal bárhonnan elérhető ügyfélportálon minden lényeges információ hozzáférhető, valamint lehetőség van hibák bejelentésére is.
Az áttekintő képernyőn összesítve látható az aktuális munkajegyek és a hozzájuk tartozó számlák állapota.
A munkajegyek részletezőjét úgynevezett Audit Trailben tudjuk megtekinteni. Ebben megtekinthető az összes digitálisan rögzített adat, amely alapján pontos információkat kaphatunk a
- ráfordított időről
- kiszállást végző gépjárműről és technikusokról
- fel- és leszerelt eszközökről, anyagokról
- elvégzett szolgáltatásokról
- munkavégzés során rögzített feljegyzésekről
- Teljesítést igazoló aláírásról